Пошуковий запит: (<.>A=Стукаленко З$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Стукаленко З. Засвоєння музичних стилів у процесі інструментальної підготовки учителів музики [Електронний ресурс] / З. Стукаленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 112. - С. 303-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_112_41
|
2. |
Стукаленко З. Розвиток толерантності в епоху Античності та Середньовіччя [Електронний ресурс] / З. Стукаленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 132. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_132_15
|
3. |
Стукаленко З. Формування виконавської майстерності студентів в оркестровому класі [Електронний ресурс] / З. Стукаленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 107(2). - С. 182-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_107(2)__28
|
4. |
Стукаленко З. Художньо-педагогічна проблема музично-виконавської майстерності [Електронний ресурс] / З. Стукаленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 103. - С. 290-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_103_41
|
5. |
Стукаленко З. Проблема формування виконавської майстерності студентів у контексті оркестрового класу [Електронний ресурс] / З. Стукаленко, Г. Бродський // Молодь і ринок. - 2012. - № 10. - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_10_31 Розглянуто педагогічну проблему музично-виконавської підготовки студентів у навчальному процесі.
|
6. |
Стукаленко З. М. Діагностика рівнів сформованості критерію "ціннісно-орієнтаційна спрямованість" професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / З. М. Стукаленко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2015. - Вип. 18. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2015_18_25
|
7. |
Стукаленко З. Сутність феномена "професійна толерантність" у науково-педагогічній літературі [Електронний ресурс] / З. Стукаленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 134. - С. 219-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_134_57
|
8. |
Стукаленко З. М. Професійна толерантність у контексті мистецької освіти [Електронний ресурс] / З. М. Стукаленко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 42(2). - С. 252-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42(2)__63
|
9. |
Стукаленко З. Розвиток толерантності в епоху Відродження та Просвітництва [Електронний ресурс] / З. Стукаленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 133(1). - С. 333-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_133(1)__49
|
10. |
Стукаленко З. Формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах інформатизації музичної освіти [Електронний ресурс] / З. Стукаленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 139. - С. 242-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2015_139_68 Визначено та теоретично обгрунтовано сутність поняття "професійна толерантність майбутнього вчителя музичного мистецтва". З'ясовано її зміст і структуру. Визначено перелік професійно важливих якостей, які необхідні майбутньому вчителю музичного мистецтва у професійній діяльності. На підставі розроблених компонентів, критеріїв, показників і рівнів професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови (створення ситуації успіху в музично-творчій діяльності, застосування інформаційно-комунікативних технологій у контексті інформатизації музичної освіти, застосування герменевтичних умінь в процесі музично-інтерпретаційної діяльності). Розроблені педагогічні умови ефективно реалізовано під час вивчення спецкурсу "Професійна толерантність майбутнього вчителя музичного мистецтва".
|
11. |
Стукаленко З. М. Погляди представників української філософсько-педагогічної думки Х – початку ХХ століть на толерантне ставлення до оточуючих як потребу виховання особистості [Електронний ресурс] / З. М. Стукаленко // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 27. - С. 292-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_27_49
|
12. |
Стукаленко З. М. Модель професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / З. М. Стукаленко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 157. - С. 186-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_157_42
|
13. |
Стукаленко З. М. Емоційний інтелект як показник сценічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / З. М. Стукаленко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 170. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_170_41
|
14. |
Стукаленко З. Функції професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / З. Стукаленко // Молодь і ринок. - 2019. - № 12. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_12_16
|
15. |
Стукаленко З. М. Толерантність як засіб регулярних гендерних відносин у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / З. М. Стукаленко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 180. - С. 155-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_180_32
|
16. |
Стукаленко З. М. Концертно-освітня діяльність як засіб формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / З. М. Стукаленко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 186. - С. 169-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_186_37
|
17. |
Стукаленко З. М. Аналіз програми реалізації етапів дослідно-експериментальної роботи з формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / З. М. Стукаленко // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2017. - № 3. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2017_3_9
|
18. |
Негребецька О. М. Розвиток фортепіанної техніки студентів у класі основного музичного інструменту [Електронний ресурс] / О. М. Негребецька, З. М. Стукаленко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 197. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2021_197_29
|
19. |
Стукаленко З. Теоретичні основи формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / З. Стукаленко // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 153-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_10_34 Розкрито сутність феномена “толерантність” у філософсько-педагогічній, соціально-педагогічній літературі та наукових дослідженнях. Сформульовано основні підходи до розгляду феномену толерантності у полікультурному та поліетнічному середовищі. Виявлено особливості педагогічного підходу до проблеми толерантності – прийняття особистості такою, як вона є, та використання ненасильницьких методів вирішення конфліктів. Наголошено на недостатній розробленості теорії та практики виховання толерантності у майбутніх педагогів. Наведено структуру професійної толерантності вчителя: когнітивний, функціональний, аксіологічний та ціннісний компоненти. Запропоновано психолого-педагогічні прийоми формування толерантності у майбутніх педагогів. Доведено, що толерантність є одним з атрибутів особистості. Раскрыта сущность феномена "толерантность" в философско-педагогической, социально-педагогической литературе и научных исследованиях. Сформулированы основные подходы к рассмотрению феномена толерантности в поликультурной и полиэтнической среде. Выявлены особенности педагогического подхода к проблеме толерантности - принятие личности такой, как она есть, и использование ненасильственных методов разрешения конфликтов. Отмечена недостаточная разработанность теории и практики воспитания толерантности у будущих педагогов. Приведена структура профессиональной толерантности учителя: когнитивный, функциональный, аксиологический и ценностный компоненты. Предложены психолого-педагогические приемы формирования толерантности у будущих педагогов. Доказано, что толерантность является одним из атрибутов личности. Disclosed is the essence of the phenomenon of "tolerance" in the philosophical and pedagogical , social, educational science and research. Formulated are the basic approaches to considerate the phenomenon of tolerance in a multicultural and ethnically field environment. Detected are the features of the pedagogical approach to the problem of tolerance - acceptance of personality such as it is and use non-violent methods of conflict resolution. Noted is the lack of elaboration of the theory and practice of tolerance to future teachers. Exemplified is the structure of vocational teacher tolerance: cognitive, functional, and axiological and value components. Proposed are the psychological and pedagogical methods to form the tolerance of future teachers. It is proved that tolerance is one of the attributes of the individual. Determined are the prospects for further research and development of pedagogical problems of tolerance of the teachers.
|